Tuesday 26 April 2011

Debaran ke Bangkok


Assalamualaikum....hidup saya mula berubah sedikit demi sedikit sejak saya buat business Herbalife~

Sebelum HERBALIFE => saya tak pernah naik kapal terbang...selalu berangan nak naik kapal terbang..nak
                                         jalan-jalan pergi luar negara...mesti seronok~!!!tapi yang paling utama,teringin nak
                                         pergi umrah & haji satu family...dari dulu saya suka sangat bisness...dan dalam
                                         banyak2 bisness yang saya buat,Herbalife lah bisness yang betul2 buat saya berani
                                         amik risiko dan bet0l2 saya sayang~~~sebab.....dia boleh membantu kawan
                                         kawan semua mengubah hidup...

Selepas HERBALIFE ...                                          
(beberapa bulan join) => saya masih tak dapat naik kapal terbang,tapi bulan 5 ni adalah pertama kali saya
                                       naik kapal terbang...mesti ada yang cakap,ala...baru first time naik kapal terbang?
                                       kesiannyaaa.....TAK APA!!!saya bangga!!!sebab...saya ada usaha saya sendiri
                                       untuk dapat naik kapal terbang & pergi ke luar negara iaitu
                                       Bangkok~~~ngeee..~alhamdulillah...harap 4hb-9hb Mei 2011 ni segalanya
                                       berjalan lancar...paling saya takkan lupa,jasa kedua ibu bapa saya...akak saya yang
                                       banyak support saya dengan menggunakan produk herbalife
                                       ni....alhamdulillah...jugak akak dan abang saya...juga adik2 saya....mereka paling
                                       berjasa dalam usaha saya nak terbang ke Bangkok bulan 5 ni....^_^ begitu juga
                                       rakan-rakan saya & roomate saya...
                                 => bagaimana Herbalife mengubah hidup saya yeee...saya jadi lebih positif...ini apa
                                       yang saya benar-benar rasa....dan saya masih dalam proses turun berat dan
                                       sekarang saya dah turun 3kg dan nak masuk 4kg...heee~alhamdulillah...dapat bantu
                                       kawan2 yang lain turunkan berat dan jugak yang underweight naikkan  
                                       berat....seronok bila dapat berkongsi dengan kawan-kawan.....~^_^
                                                                  
Selagi kita tak mengubah cara pemikiran kita, dan kita masih di tempat kita dan tidak bertindak. Kita takkan dapat melakukan perubahan kerana kita hanya akan berubah bukan bila kita inginkan, tetapi bila kita ingin dan melakukan tindakannya 
♥~nadirah & fantasi~♥

No comments:

Post a Comment