Saturday 23 April 2011

Gumiho???♥

"neomu neomu neomu neomu neomu joh a"...heeee~~!!!shuker sangat...comel!kiut...ngeee~


DALAM FANTASI => saya seorang yang cantik, comel, putih, dan senang citer macam orang
                                      korea....heeee~~~♥
                                => saya ada seseorang yang hensem, kacak, macho, dan comel jugak macam orang
                                      korea jepun atau china....ngeeee~~~♥


DALAM FANTASI => inilah kekasih saya...comel kan....nama dia JEREMY~~~....♥
                                 => kami jarang bertemu tapi kami sangat bahagia....heeee~~~♥
DALAM SEDAR HAKIKATNYA BUKAN BEGITU,ITU SEMUANYA KEHENDAK FANTASIKU~~~
HAKIKATNYA,DARI HATIKU YANG TERDALAM...AKU PUNYA INI & HANYA INGINKAN REALITI INI.....DAN AKU MENSYUKURINYA~~~

REALITINYA => aku seorang wanita biasa...normal pada pandangan orang lain...bak kata orang,biasa
                              biasa aja,keke...~~~
                        => aku punya kekasih hati yang sangat HEBAT.....tiada satu pun yang dapat mengalahkan
                             DIA....dan hanya Dia yang bertahta dalam hati ini.....bak kata orang "genuis world record"
                             tp ni bukan world lagi sebab Dia yang menciptakan "world" ni...heee~~i ♥ ALLAH~~~...


REALITINYA => inilah...yang selalu menemani saya hari-hari.....nak tau nama dia?nama dia
                             JEREMY~~~heee...dia sangat comel kan....~~~!!!!♥
                        => JEREMY sangat baik...selalu sabar dengan sikap saya...dia korbankan diri dia untuk
                             saya....skang dia terluka....tapi saya masih belum jahit luka dia....JEREMY,abes exam ni
                             saya jahit leher awak yang terkoyak tuh ek!!!!sabar taw.....~!namo namo namo namo
                             namo choa~♥ JEREMY~!!!♥


"dalam mencari cinta.....terkadang kita lupa pada yang Mencipta....mana mungkin ada cinta jika tanpa penciptanya....jadi.....sebelum kita mencari cinta....carilah PENCIPTA CINTA, dari situ kita akan jumpa cinta kita...iaitu PENCIPTA CINTA....."
♥~nadirah & fantasi~♥

2 comments:

  1. ahaks....agh tgok xjahit pon lagik..p la anta basuh jeremy tu..dh hitam legam dah..keke

    ReplyDelete
  2. ala..tengah pk nak jahit mcam mana...~:p

    ReplyDelete